Monday 28 March 2011

Penawar hiv di malaysia

Mula-mula sy nak perkenalkan diri sebagai  Mr Z.. sy baru berumur 20an dan positif hiv..

 HIV DAN SAYA

Bila mula2 tau dijangkiti HIV sape yg x sedih.. menangis air mata darah pn x guna dah (time 2 la) sebap 1 dunia cakap xde penawar bagi penyakit ni.. so berbulan2 sy pendam n menanggung siksa sorang2..

sampai 1 tahap sy mencari penawar dan terus mencari sampai la jumpe..  1 perkara yg menjadi peganggan sy sewaktu mencari penawar HIV ni adalah hadith sahih "Allah tidak menurunkan sesuatu penyakit itu melainkan dengan penawarnya"

 so sy teruskan mencari dan berjumpa dengan seorang yg turut mencari penawar HIV. dipendekkan cerita sekarang sy semakin sembuh dan ade sorg sahabat yg dah pun sembut..sembuh macam mana? sahabat ni dulu disahkan positif hiv..dan kemudian die amalkan ubat yg kami berikan.. dan selepas 2 dier buat HIV test dan didapati dia NEGATIF HIV.. Or digelar Undetect.. n now dengar khabar sahabat 2 dah berkahwin dan dah berkeluarga.ada anak yg xde HIV..


Macam mana kami semakin sembuh dan ubat apa yg kami makan?

Disini saya ingin memperkenalkan ubat herba sebagai penawar penyakit HIV. Sememangnya kita tahu penawar HIV belum ditemui (disahkan oleh kerajaan). Ubatan herba ini sekurang-kurangnya boleh melambatkan atau membantutkan penularan virus HIV-Aids. Di bawah ini disenaraikan ubatan tersebut:


NDC - M:


Untuk lelaki: (Keupayaan melawan ketagihan dadah, menguatkan antibodi melawan HIV-Aids, menghilangkan stres).


Aturan makan: 2 biji 3x sehari.
RM 30 (30 biji)

Larangan: Tiada pantang, drug, alahan, tidak panas & tiada kesan sampingan ( 100% herba asli )


NDC - F:


Untuk perempuan: (Keupayaan melawan ketagihan dadah, menguatkan antibodi melawan HIV-Aids, menghilangkan stres).


Aturan makan: 2 biji 3x sehari.
RM 30 (30 biji)




Larangan: Tiada pantang, drug, alahan, tidak panas & tiada kesan sampingan ( 100% herba asli )


NDC - A:


Antiseptik & Antibiotik semulajadi.


Aturan makan: 2 biji 3x sehari.
RM 30 (30 biji)


Larangan: Tiada pantang, drug, alahan, tidak panas, tiada kesan sampingan ( 100% herba asli ).


Semua ubatan diatas adalah campuran herba tempatan (Malaysia) dan China (Import)


Bagaimana menggunakan penawar @ ubatan diatas dengan berkesan?


a) Stres (Lelaki) - NDC - M, diambil mengikut dos yang telah ditetapkan atau boleh dikurangkan kepada hanya 2(dua) kali sehari saja. Ubat ini juga bertindak sebagai tenaga dalaman untuk saraf, sendi, pinggang, pundi kencing dan tenaga batin.


b) Stres (Perempuan) - NDC - F, diambil mengikut dos yang telah ditetapkan atau boleh dikurangkan kepada hanya 2(dua) kali sehari saja. Ubat ini juga bertindak sebagai tenaga dalaman untuk saraf, sendi, pinggang, pundi kencing, melawaskan & membetulkan edaran haid, membetulkan peranakan, mencegah sakit senggugut, keputihan, merapatkan faraj dan tenaga batin.


c) Ketagihan Dadah - NDC - M & NDC - F mestilah diambil mengikut dos yang telah ditetapkan, juga diambil berulang setiapkali rasa ketagihan dadah. Ubat ini bolehlah dikurangkan kepada hanya 2 kali sehari, setelah anda rasa betul-betul bebas dari ketagihan. Adalah lebih baik diambil berterusan sebagai rutin harian, bagi mengelak keinginan dadah semula. ubat ini berfungsi memulihkan saraf minda (mewujudkan minda yang bersih dan sihat), membersihkan darah yang bercampur unsur luaran termasuk dadah.....dan tidak ada lagi saki baki atau kaum kerabat dadah dalam badan bekas penagihyang sentiasa memanggil-manggil saudara-mara dari keturunan dadah.


d) Hiv-aids - NDC - M & NDC - M mestilah masing-masing diambil bersama NDC - A mengikut dos yang telah ditetapkan sehingga anda rasa betul-betul sihat atau bebas dari cengkaman Hiv. Selepas itu anda hanya perlu mengamalkan Nd1 & Nd2 sahaja sebagai penawar perlindungan atau antibodi sepanjang hayat anda, juga bolih dikurangkan pengambilannya hanya kepada 2 kali sehari saja.


Selamat mencuba, insya-Allah kita hanya mampu berubat atau berusaha tapi Tuhan Yang Maha Penyembuh yang menentukan segala-galanya. Inilah satu-satunya peluang yang telah ditentukan Illahi untuk kita mengambil peluang, manalah tau bila kita sihat dapatlah kita beramal soleh. Bertaubat, berdoa dan bertawakkal sebelum ajal menjemput kita.


Peringatan Penting: Peluang sihat bagi pengamal ubatan ini hanya sekali sahaja. Beberapa kes berlaku bila sihat, mereka kembali mengambil dadah atau melakukan sek rambang, penyakitnya datang lagi dan masa itu tiada penawar lagi baginya melainkan mati. Jadi, sebelum mengambil ubat ini anda mestilah bertaubat terlebih dahulu dan berjanji dengan diri sendiri tidak akan mengulangi kesalahan lalu.....kecuali jangkitan virus yang tidak sengaja. Insya-Allah. Wassalam...

BERITA BAIK! Percuma..........sebagai percubaan. Anda tak perlu malu, emailkan kat saya, heal.healing.cure@gmail.com


Penawar Hiv-aids akan diberikan percuma selama sebulan sebagai percubaan bagi pesakit yang terpilih sahaja. (sah sehingga 1.6.2011)


Keterangan Lanjut, hubungi Mr Z. email : heal.healing.cure@gmail.com
Sy sebahagian dari pesakit HIV dan saya memahami perasaan anda.. diharap selepas kita semua sembuh kita dapat bersama membantu dan berubah kearah kehidupan yang lebih baik..

63 comments:

  1. Boleh saya dapatkan no fon dan email?

    ReplyDelete
  2. saya di sahkan HIV positive dua tahun yg lepas. memang betul cakap tuan... hati sedih dan masih lagi menangisi nasib yg menimpa walaupun sudah 2 tahun di gelar pesakit HIV. Tiap2 kali sesudah solat, tak berhenti2 berdoa pada Ilahi supaya penyakit ini di sembuhkan oleh Nya. Maklum saja, saya anak sulung, beban terpikul atas bahu saya... ayah saya pon baru lepas buang ginjal kanan dia di sebabkan ketumbuhan (Doktor suspek kanser) jadi sekarang ayah saya hidup bergantung pada satu buah pinggang sahaja. sian saya tengok ayah saya. dulunya sihat, badan tegap, sekarang , selepas pembedahan, selalu mengeluh sakit (ngilu) di dalam bahagian perut yg telah di bedah. Emak saya pon lemah jantung, takkan nak harapkan mak je yg menjaga abah....

    saya hanya menahan air mata daripada mengalir depan keluarga saya. Apaah nasib yg menimpa kami (aku)

    dah 2 tahun berturut2 saya makan ubat modern (HAART) tapi macam tak ada perubahan jer. muka semakin cengkung. Perut membesar (Side effect dari ubat HAART) yg di ambil. . .

    saya bukan mengharapkan ubat / capsul habatussauda percuma dari saudara. Hanya sekadar meluahkan rasa hati yg sedih. terima kasih berkongsikan pendapat / pengalaman tentang habatussauda ni. In sya Allah, saya akan cari di farmasi. Tempat saya bekerja pon banyak kedai Arab. Mesti dorang ada jual bijik habatus sauda yg tulin (belum di process)nanti saya cuba amalkan pemakanannya.

    ReplyDelete
  3. Saya baru saja disahkan menghidapi hiv...saya minta bantuan...umur saya baru sahaja 20 dan ini baru disahkan.....boleh minta no fon.....atau apa2 yang nak diberitahu email kt nazriee1994@gmail.com ok...

    ReplyDelete
    Replies
    1. 0139157619 no.tlfn tn mohd pengasas penawar tu

      Delete
  4. Saya baru sahaja DR buat pengesahan HIV POST.Ya Allah tabah kan lah hati ini.

    ReplyDelete
  5. Replies
    1. Saya berumur 30tahun dokter baru sahkn yg saya menghidap hiv,rasa sedih sesangat bila dokter sahkn cam tu,rasa dunia ni dh berakhir buat saya,sekarang ni saya banyak habiskn masa di dlm bilik sorang2 dan terkurung,murung memikirkn nasib ini,pernah cuba untk gantung diri sampai mati,rasa dah x nak hidup lg,tp tiap kali nk gantungkn diri ada seperti suara berbisik "JANGAN LAKUKAN" tiap kali nk gantung tiap kali tu ar bisikn tu muncul, terlalu sedih dan rasa jiwa ni terlalu lemah dan x kuat untk melawan dugaan ni... (boleh x saya dptkn ubat tu secara percuma untk saya cuba) saya harap saudara dpt add whatsapp saya 0176227363 irfanzaidi

      Delete
    2. 0139157619 no.tlfn tn mohd pengasas penawar tu

      Delete
  6. Assalamualaikum , boleh dapatkan no phone awak , ni no phone saya 0105139138 azree

    ReplyDelete
    Replies
    1. 0139157619 no.tlfn tn mohd pengasas penawar tu

      Delete

      Delete
  7. Replies
    1. 0139157619 no.tlfn tn mohd pengasas penawar tu

      Delete
  8. Ni ubat tuan mohd...sy ad no.dia 0139157619

    ReplyDelete
  9. sy memerlukan penawar hiv blh x tolong sy

    ReplyDelete
  10. PERMANENT DOCTOR NEEDED - URGENT !!!

    We are Owner and Operator a General Practice (GP) Clinic in Bandar Sungai Long, Bangi and Putrajaya (Presint Diplomatik - Klinik Pakar KASIH).

    We are looking for a dedicated Medical Officer Requirements at Bandar Sungai Long Clinic:-
    Lady doctor
    MBBS or equivalent from a recognized institution approved by Ministry of Health Malaysia
    Possess valid Annual Practicing Certificate
    Registered with Malaysia Medical Council
    Minimum 2 years working experience in Obstetric & Gynecology
    Attended an Obstetric Life Saving Skill
    Attended A Neonatal Resuscitation Program
    Working hours negotiable with minimum on-call
    Very attractive salary

    Kindly please send to recommend CV to: aznial@gmail.com

    Clinic information:-

    PUSAT RAWATAN SUNGAI LONG
    NO. 12 JALAN SL 1/13
    BANDAR SUNGAI LONG
    43000 KAJANG
    SELANGOR
    TEL / FAX: 03-90114833

    ReplyDelete
  11. Asslmualaikm... sy dah berkahwin dan mempunyi seorg anak yg masih bf drpd ibunya. 20/9/15 detik hitam yg sy sgt menyesal sampai la ke hari ni... sy dah buat benda terlarang dgn seorg gadis rumah urut. Kondom yg di pakai terkoyak. Sy menangis sebaik saja masuk kereta dlm perjalan nak p kerja. Menyesal tak sudah. Adakah risiko utk jangkitan hiv? Apakah tanda2nya? Baru 12 hari, adakah boleh buat test dan dpt keputusan tepat? Walaupun belom disahkan jangkitan, bolehkan saya mengambil ubatan yg dicadangkan di atas? Apakah side effect dia? Saya taubat...

    ReplyDelete
  12. Asslmualaikm... sy dah berkahwin dan mempunyi seorg anak yg masih bf drpd ibunya. 20/9/15 detik hitam yg sy sgt menyesal sampai la ke hari ni... sy dah buat benda terlarang dgn seorg gadis rumah urut. Kondom yg di pakai terkoyak. Sy menangis sebaik saja masuk kereta dlm perjalan nak p kerja. Menyesal tak sudah. Adakah risiko utk jangkitan hiv? Apakah tanda2nya? Baru 12 hari, adakah boleh buat test dan dpt keputusan tepat? Walaupun belom disahkan jangkitan, bolehkan saya mengambil ubatan yg dicadangkan di atas? Apakah side effect dia? Saya taubat...

    ReplyDelete
  13. Bagi sesiapa yg bkontek dgn saiful irfan..blas komen saya..urgent 0142853869..

    ReplyDelete
  14. Sesiapa yg pernah bli ubat hiv dr saiful irfan..dr smenanjung..yg kt atas toe..ubtnya btol2 bkesan ka???sesiapa yg ada bli dan yg sembuh sepenuhnya..sila wassap sy 0148527649..btol ka x ubt toe??skg dy blik indon..sesiapa yg knl kawan dy ..chat sy ok..kilang pembuatan d meru klang..tlg org susah ni..

    ReplyDelete
  15. Adakah ubat ini prlu diamal kn seumur hidup..?

    ReplyDelete
  16. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  17. Amalkan habbatus sauda ori dalam bentuk cecair dan madu ori setiap hari insyaallah sembuh dari hiv.

    CARA BETUL AMALKAN:
    Waktu pagi sebelum sarapan:-
    1.Minum 1 gelas air putih lepas bangun tidur
    2.Telan 1-2 sudu besar madu ori
    3.Selang 15 minit telan madu baru telan 1-2 sudu minyak habbatus sauda(TANPA MINUM AIR)Lepas 15 minit telan habbatus sauda baru minum air

    Waktu Tengahari(LEPAS MAKAN)
    1.Telan 1-2 sudu madu

    Waktu Asar(SEBELUM MAGHRIB):-
    1.Telan 1-2 sudu habbatus sauda(TANPA MINUM AIR)Lepas 15 minit telan habbatus sauda baru boleh minum air

    Waktu malam sebelum tidur:-
    1.Telan 1-2 sudu madu sahaja.MALAM JANGAN TELAN HABBATUS SAUDA

    Dalam hadis sahih dah tertulis habbatus sauda penawar segala penyakit kecuali tua dan mati.Wallah hu alam

    ReplyDelete
  18. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  19. salam..sy nk tnya spe yg tau..dlu sy pnah melakukan sex dgn rmai org tnpa memakai kondom.sy dh g check sy xde kena hiv..slpas tu sy dh lme x buat bnda trlarang tu..bleh ke kna hiv?sy cuma takot klau kena mls nk g check

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jangkitan hiv boleh dikesan dalam masa 6-8 bulan.Andai dijangkiti amalkan habbatus sauda dan madu insyaallah sembuh.Yang ngatakan hiv tiada penawar tu saintis barat tapi dalam hadis sahih kata habbatus sauda penawar segala penyakit kecuali mati dan tua.Bagi yang muslim siapa kita nak tolak hadis

      Delete
    2. Kerajaan Ghaib.. xksh ke apa2 brand dari habatussauda pun ya?

      Delete
    3. Salam kne amalkan stp hari ke cara pemakanannya?

      Delete
  20. tlg wassap saya no ni 01120626229...tq...amat memerlukan bantuan...

    ReplyDelete
  21. Hello Saya Edwards Simone dengan nama, saya memberi kesaksian mengenai Dr Ben Herbalist besar, dia mempunyai penawar untuk segala macam penyakit, dia sembuh penyakit HIV saya, walaupun saya telah melalui laman web yang berbeza yang saya lihat testimoni yang berbeza tentang herba yang berbeza, saya seperti: "Ramai orang mempunyai penawar HIV mengapa orang masih mengalami ia" saya walaupun ia, kemudian saya hubungi Dr. Ben melalui e-mel, saya tidak percaya kepadanya yang banyak, saya hanya mahu memberinya mencuba, beliau menjawab mel saya dan Diperlukan beberapa Maklumat mengenai saya, maka saya mengirimkan semuanya kepada Yehu, beliau bersedia CURE dan dihantar kepada saya melalui perkhidmatan kurier UPS, mereka memberitahu saya bahawa ia akan mengambil masa 3-4 hari sebelum saya akan mendapat petak itu, 3 hari kemudian saya menerima pakej dan saya mula mengambil ubat yang ditetapkan oleh beliau, selepas 7 hari mengambil ubat yang saya pergi untuk pemeriksaan, saya telah diuji HIV NEGATIF ​​... saya akan Bantu sesiapa yang menghubunginya untuk HELP, JIKA ANDA sERIUS ANDA AKAN sembuh !!! hubungi beliau melalui: drbenharbalhome@gmail.com atau whatsapp 2348144631509. Anda juga boleh menghubungi saya di email: edwardssimone1995@gmail.com

    ReplyDelete
  22. saya Mr A.. boleh sy tau adakah org yg jual ubat utk sembuhkn penyakit hiv ini masih lagi aktif ?? sy xpernah pergi cek atau buat ujian hiv .. sebab saya takut. ape cadangan dari pihak tuan dan boleh x cadangkan penawar apa yg perlu diamalkan. . terima kasih tuan

    ReplyDelete
    Replies
    1. https://www.facebook.com/doktormawi/

      Rawatan HIV/AIDS 100% SEMBUH..!!!!!!!!!!

      penawar HIV/AIDS pesakit HIV/AIDS ubat HIV/AIDS
      http://youtu.be/qrec5skatDU

      Utk pertanyaan lebih lanjut boleh hubungi DR.MAWI terus

      Whatapp type: DR.MAWI 001 hntr ke 0192994577

      Delete
    2. Fahmie izwan , betul ka DR.mawi ada penawarnya 100% ?

      Delete
  23. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  24. http://perubatanislam-tuanmuhammad59.blogspot.my/?m=1

    Nie pasal ubat tuan muhammad

    ReplyDelete
  25. http://perubatanislam-tuanmuhammad59.blogspot.my/?m=1

    Nie pasal ubat tuan muhammad

    ReplyDelete
  26. http://perubatanislam-tuanmuhammad59.blogspot.my/?m=1

    Nie pasal ubat tuan muhammad

    ReplyDelete
  27. Salam.. baru2 ni sy disahkan hIV posotive. Tolg bntu saya.. ade x ubat tok baik penyakit ni?

    ReplyDelete
  28. Habbatus sauda adalah ubat yg tepat merawat hiv. Jgn terlalu percaya dengan herba2 lain yg sahaja mengambil kesempatan keatas pesakit lain. Dah lah mahal. Dan tak berkesan. Amalkan Habbatus sauda dan madu.

    ReplyDelete
  29. sesungguhnya saya sangat gembira untuk hidup saya; Nama saya Vargas cynthia maye, saya
    tidak pernah terfikir bahawa saya akan hidup di bumi sebelum tahun tamat. Saya telah menghidap penyakit berbahaya (HIV) untuk 5 tahun yang lalu sekarang; Saya telah membelanjakan wang yang banyak untuk pergi dari satu tempat yang lain, dari gereja-gereja untuk gereja-gereja, hospital telah kediaman saya setiap hari. cek berterusan sehingga menjadi hobi saya tidak sehingga Bulan lepas, saya telah mencari melalui internet, saya melihat bukti bagaimana DR. Ben membantu seseorang dalam menyembuhkan penyakit HIV beliau, cepat saya disalin e-mel beliau yang (drbenharbalhome@gmail.com) .Saya bercakap dengan dia, dia bertanya kepada saya untuk melakukan beberapa perkara tertentu yang saya lakukan, dia memberitahu saya bahawa dia akan menyediakan herba kepada saya, yang beliau lakukan, maka dia meminta saya pergi untuk pemeriksaan perubatan selepas beberapa hari selepas menggunakan penawar herba, saya bebas daripada penyakit ini boleh membawa maut, dia hanya meminta saya untuk hantar kesaksian melalui seluruh dunia, dengan setia am melakukannya sekarang, saudara-saudara sila, dia hebat, saya berhutang dalam hidup saya. jika anda menghadapi masalah yang sama hanya e-mel dia di (drbenharbalhome@gmail.com) atau hanya WhatsApp dia di: + 22893464014.He juga boleh menyembuhkan penyakit seperti Kanser, Diabeties, Herpes. Lain-lain Anda boleh menghubungi saya di email: vargascynthiamaye1995@gmail.com

    ReplyDelete
  30. Penawar Hiv / Ubat Hiv

    Dr Mawi Whatsapp 019 299 4577

    Website : http://doktormawi.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. Sekarang hpa pun dah keluarkan produk antivirus untuk semua jenis virus Dan dah terdapat penghidap HIV yang sembuh.whatsapp 01115317627

    ReplyDelete
  32. Salam kt mna nk dptkan herbatusauda yg ori. Ada no phone tak

    ReplyDelete
  33. EMBUN PAGI
    Embun pagi adalah produk terbaik yang di buat oleh HPA Internasional untuk membunuh virus penyebab penyakit
    jumlah sel darah putih yang rendah bisa menyebabkan penurunan sistem pertahanan tubuh terhadap serangan virus, kuman dan bakteri. dalam keadaan seperti itu, Herba embun pagi menjadi obat pilihan utama untuk mengatasi hal tersebut karena kandungannya membantu meningkatkan jumlah sel darah putih secara cepat.
    kandungan herba embun pagi mengaktifkan Sel T yang bekerja sebagai pembunuh virus dalam waktu hanya 48 Jam.
    herba embun pagi 1000 kali lebih hebat daripada herba anti virus yang beredar dipasaran sekarang. malahan ia memiliki manfaat anti virus yang berspektrum luas.
    cara kerja embun pagi :
    - menekan pertumbuhan virus
    -menghambat replikasi virus
    -menurunkan jumlah virus dalam darah
    menumpaskan virus secara bertahap
    -mencegah berlanjutnya jangkitan virus
    -meningkatkan kekebalan dan imunisasi tubuh
    -menghentikan virus merusak sistem kekebalan tubuh
    -mencegah masuknya mikroorganisme pemicu jangkitan sekunder
    sila whatsapp sy 01115317627

    ReplyDelete
  34. salam..kalau sifilis pun boleh juga ke?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wasap tuan muhammad 0139157619 @ puan karna 0148301619. Layari PENGAMAL PERUBATAN DAKWA TEMUI PENAWAR HIV AIDS, berita Astroawani

      Delete
    2. Wasap tuan muhammad 0139157619 @ puan karna 0148301619. Layari PENGAMAL PERUBATAN DAKWA TEMUI PENAWAR HIV AIDS, berita Astroawani

      Delete
  35. Setiap penyakit Ada ubatnya.hubungilah jika anda ingin dapatkan penawar HIV.insyaallah anda mampu membelinya.whatsapp 01115317627

    ReplyDelete
  36. Assalam mualaikom nama sya akmal sya d dapati ada penyakit HIV pada tahun lepas 2017 bulan 4 sya cuba untuk menghilangkan HIV dari diri sya sampai sekarang x berasil
    Ada penawar yg bole hilangkn HIV dari diri sya ni?
    Ada sesiapa boleh tolong sya x?
    Sya sara tidak selesa bila sya melakukan aktivi seharian sya ni
    Sesiapa yg serius nk tolong sya.sya perlu penawar nya dengan ke😢
    Whatsapp sya akmal 0126059224

    ReplyDelete
  37. Saya pengidap HIV dan yang paling sedih saya mendapat virus yang resistance.. walhal baru pertama kali dinogsis.. saya makan ubat HAART ikut masa dan x miss... Masih Ada harapan lagi ke tuan untuk berubat?

    ReplyDelete
  38. Hello
    Saya vivian Regobert
    saya posting komen ini bagi mereka yang menghidap HIV dan memerlukan rawatan
    Dr Muli Jonathan herba penawar adalah 100% jaminan pasti untuk menyembuhkan anda HIV.
    Beliau boleh menyembuhkan sebarang jenis penyakit.
    Saya dan suami saya mempunyai HIV selama lebih 9 tahun.
    Saya jadi sakit dan beban saya virus adalah > salinan/ml 225,000
    Saya nampak posting tentang Dr Muli Jonathan dalam talian mengenai bagaimana beliau telah sembuh begitu ramai orang dan berapa banyak ia telah membantu ramai individu dalam talian
    Jadi saya menghubungi dia dan menjelaskan situasi saya kepadanya
    Dia berjanji akan menghantar saya jurusan perubatan herba dan selepas 4days saya menerima jamu suami saya dan saya digunakan dalam perubatan herba untuk 10days dan kemudian pergi untuk uji semula
    Dan sekarang kami HIV negatif
    Terima kasih Dr Muli Jonathan bagi mengembalikan keamanan kepada keluarga saya
    saya berkongsi testimoni ini kerana saya berjanji Dr Muli Jonathan bahawa saya akan memberi keterangan selepas saya telah sembuh.
    Anda boleh sampai ke Dr Muli Jonathan melalui:
    mulijonathanherbal@Gmail.com
    Call/Whatsapp: +2349038544302

    ReplyDelete
  39. Hey tony! Nama saya Julia, terima kasih atas ketenangan maklumat yang anda bagikan mengenai Dr. Iyabiye mengenai penyembuhan hepatitis, dia dalam keberkahan saya menghubungi dia dan saya sembuh selepas memohon rawatannya. Beliau menghantar saya ubat melalui khidmat kurier DHL yang mudah untuk saya dapatkan dan mengambil ubat selama 4 minggu dan saya pergi ke hospital selepas itu untuk ujian dan negatif. Saya datang ke sini untuk memberitahu anda bahawa anda betul-betul di mana-mana ubatnya, semuanya baik dengan saya sekarang. Terima kasih banyak - banyak. Hanya sekiranya ada sesiapa di luar sana yang ingin menghubunginya, di sini adalah kenalannya: iyabiyehealinghome@gmail.com Panggilan / Whatsapp: +2348072229413

    ReplyDelete